O discutie intima dintre doi amici

Standard

Zilele acestea am primit pe email un dialog intre doi amici. Nu au gasit altceva sa discute decat despre „cresterea” salariala de care vor avea parte in zilele ce vor urma.

Amic 1: A venit un ordin de la ministerul sanatatii care zice sa punem toate salariile fiecarui angajat pe site. Super transparenta. Si stii ce mi-au zis sefii mei?
Amic 2 : ….!
Amic 1: Fa si tu ca sa nu merge site-ul ca ai probleme. Pai a trebuit sa-l sterg (http://www.spitalnasaud.mediakom.ro/) ca sa nu pun salariile pe site. Termenul limita era ieri. Si uite asa… mai multe ambulante si spitale si-au sters site-urile. Cica au probleme ca sa nu-si puna salariile. :)) Dar… surpriza! Directia de sanatate si-a pus salariile
Amic 2: si….
Amic 1: Si directorii lor au jumatate salariile directorilor nostri. Cand au vazut ai nostri ca aia au salarii jumatate cat ale lor au zis ca nu sunt alea reale.
Amic 2: =))
Amic 1: Pai DSP e seful nostru direct cum draq sa ia aia jumatate cat noi? Nu se poate asa ceva? Ai nostri se gandesc acuma cum sa facem… si uite asa … am sters site-ul. Dar .. am aflat un lucru. Si … ghici ciuperca. La noi din numarul de angajati eu sunt pe locul …. codas.
Amic 2: :))
Amic 1: Adica si un muncitor ia mai mult decat mine. L-am intrebat pe directorul tehnic daca pot da concurs pt muncitor si-mi zice daca ai fost prost si n-ai stiut cand sa te opresti cu scoala acu’ ce sa-ti fac?!
Amic 2: =))
Amic 1: Unul care s-a plans in continuu si caruia i-am dat si bani imprumut ia mai mult decat mine si nu are studii superioare. toti bah, toti; in afara de femeile de serviciu.
Amic 2: Asa e cu cei care se plang. =))
Amic 1: Eu sunt cel mai jalnic. Cum draq s-a ajuns aici. Si stii care-i faza aia tare? Eu am salariul de baza mai mare ca al multora pt ca sunt totusi… dar ei au mai multe sporuri, salarii de merit. Draqu laku le-a pus tot felul de chestii. Vezi! Tocmai de asa ceva vorbea Basescu. Clientela.
Amic 2: Dar daca aveai bani mai multi nu mai vb de clientela.
Amic 1: Ba da! Dar atunci ziceam ca si eu fac parte din ea. Clientela oricum ramane, dar sa ma numar si eu prin ea nu numai ei. Ca nu-i corect.
Amic 2: =))
Amic 1: Ti-am zis ca pe langa scaderea de salariu…. imi creste si chiria tot de la 1 iunie?
Amic 2: Da.
Amic 1: Pai d’aia le e frica pt ca curtea de conturi nu ii verfica individual, ci in mare: ce au facut cu banii, ce sporuri se dau.
Amic 2: Aha!
Amic 1: Alea alea! Dar curtea nu a vazut ca unii soferi iau 1.100 lei si unii iau 1.990 lei, si toti lucreaza la fel. Clientela. Dar acuma a venit unguru la putere. Si unguru zice: „Pune salariile pe site sa vedem si noi. Si nu mintzii … ca te zburam.”

In continuare cateva linkuri (lista e prea lunga ca sa le pun pe toate) ale unor institutii ale statului, site-uri care pana mai ieri erau active, iar azi… puteti vedea si singuri.

Spital orasenesc Alesd
Spitalul din Nasaud
Spitalul Oradea
Ambulanta Mehedinti
Ambulanta Maramures
Bucuresti
Ambulanta Alba

Actualizare:
Se pare ca unele site-uri au revenit la viata :). De exemplu
Spitalul din Nasaud

Lasă un răspuns

