A.M.R. (2)

Standard

     In urma cu cateva luni spuneam ca o a treia revenire in tara va fi sub semnul intrebari. Dar iata ca nu a trecut mult timp si trebuie sa merg din nou in Romania.

     Au mai ramas sapte zile pana la ora la care avionul va decola. De aceasta data nu mai am nici ultimul sentiment – teama. Ba mai mult, voi sta aproape o saptamana. Acest fapt ma surprinde pana si pe mine :). Cat privesc „fetele romanilor” cred ca nu voi avea timp sa le vad, fiind prea ocupat cu alte treburi. Oricum, nu cred ca aceasta criza financiara sa le fi schimbat mult imaginea trista.

5 gânduri despre “A.M.R. (2)

  1. De dragul adevarului ar trebui sa cunoastem si parerea „fetelor acre” despre cei ce se intorc in tara(exceptiile nu fac subiectul acestui comentariu!)A-ti arata „albul dintilor” nu inseamna intotdeauna a zambi!Shakespeare spunea:”Poti zambi si iar zambi si totusi sa fii misel.” Suntem tristi pentru ca avem motive sa fim;nu e nimic patologic in aceasta stare!Te rog, nu stigmatiza tristetea.Priveste cu bunavointa si intelegere acest popor, cu bunele si relele lui.Nu e bine sa aruncam cu pietre in fantana din care am baut apa, spune un proverb intelept.:) „Cum raspunde in apa fata la fata,asa raspunde inima omului inimii omului.Prov.27.19
    Calatorie placuta!

  2. claudiu…ai promis..că mă vizitezi…să nu îndrăzneşti să nu-ţi ţi promisiunea…nu cred că vrei să şti ce fac…
    eu nu am probleme cu criza financiară…”am primit cadou”terenurile familiei confiscate de comunişti,o făbricuţă modestă,am investit in terenuri..îs relaxată..stăm la o poveste…

Lasă un răspuns

