Corul Yeshiva boys

Standard

Zilele acestea am ascultat foarte multa muzica evreiasca. Acesta, poate, este si motivul pentru care m-am decis sa afisez pe blog cateva piese.

9 gânduri despre “Corul Yeshiva boys

  1. Bey,
    Mai lasa-ne cu muzica asta evreiasca si fa bine de mai scrie si tu niste amintiri ca sa avem si noi cu ce sa ne clatim ochii. Nu acesta era scopul acestui blog? Asadar pune-te pe treaba!

  2. Suntem evanghelici si de curand am lansat site-ul crestin http://www.contracurentului.com pentru a-i ajuta pe gay-i care vor sa renunte la homosexualitate.

    Cautam colaboratori pastori, psihologi si psihiatri crestini care sa ofere consiliere homosexualilor dornici de schimbare din bisericile evanghelice, dar nu numai.

    Dorim sa stim daca sunteti de acord sa facem schimb de linkuri.

  3. Am fost profund impresionata…nu numai ca au cintat…copii astia au trait ceea ce au spus. Imaginati-va cind il vor gasi pe Isus ca e al lor si se vor intoarce…oh…ma trec fiori cind ma gindesc. Thanks…si blessings

  4. sunt impresionata de acest videoclip Ieruslem
    este atata adevar in el ca mi-a dat lacrimile
    e un adevar biblic
    viata toata e o indelunga plangere adusa lui
    Dumnezeu fiindca lui ii datram totul
    multe aprecieri cine a avut aceasta idee

  5. FELICITARI PT.CANTECE. DACA ESTE ADEVARAT CACI EVREII AU VECHE ISTORIE,LA ACTIV SI DACA AU FOST ATAT DE MULT DISCRIMINATI,PERSECUTATI,INSEMNEAZA CA „CINEVA”DIN AFARA ISTORIEI „LE TINE PARTEA, „AU PILE’,ATUNCI NOI CEILALTI AM FACE BINE DACA „NE- AM PUNE BINE „,CU EI. GOD BLESS ISRAEL,GOD BLESS ROUMANIA.

Lasă un răspuns

