Asa cum putina lume m-a vazut :)!

Standard

     Nu prea imi place sa-mi fac poze. De altfel, in anii de exil nu cred sa-mi fi facut mai mult de 10 fotografii. Insa poza de mai jos este un unicat din mai multe perspective. In primul rand, nu exprima realitatea (adica nu sunt atat de multumit de munca pe care o prestez, insa in exil muncesti oriunde ti se poate oferi un salar cat de cat acceptabil; nu sunt macelar – noi nu taiem porci, chiar daca avem de a face cu ei). In al doilea rand, este singura poza care prezinta locul meu de munca, dar nu si munca pe care eu o exercit (ea este mult prea diversificata ca sa poata fi cuprinsa intr-un singur cuvant, cu alte cuvinte, eu fac tot ceea ce mi se cere:D; azi nu mai pot vorbi ca am o munca de baza pe care o prestez zilnic).

 

17 gânduri despre “Asa cum putina lume m-a vazut :)!

  1. Ruben,

    in opinia sefilor mei ar trebui sa-mi urezi „o cat mai mare viteza si putere de munca”, dar ca voluntar nu ca salariat, normal! 😉

  2. din ce an e poza?nu v-as fi recunoscut,domnule
    profesor.
    nu stiu daca apreciez ceva atit de mult la cineva
    decit simtul umorului.
    mai vrem poze,mai ales cei care nu v-au vazut
    de ani buni

  3. Ce poza criminala, parca ar fi dintr-un film de groaza…sincer cand te uiti cum „curg” tendoanele sau ce o fi si vezi atita sange, sper ca nu asta este adevarata ta fata…. Desi sunt surprins ca „pari” a fi fericit in contextul in care te afli…uhhh

  4. Chiar e simpatică poza. Nu-i asa ca munca de abator e interesanta:D?
    Abia astept dimineata, sa incep munca!:D

    Un coleg de meserie, dinainte si dupa…:)!

  5. inradevar Claudiu,asa ceva nu am vazut.ce a fost in mintea ta cand ai facut asa o foto?ai vrut sa distragi atentia de la tine?te stiu de asa mult timp si continui sa ma sochezi.
    imi place ca nu ai renuntat la visul tau si continui sa studiezi sa scri.
    ai facut treaba buna cand erai in romania,uneori imi pare rau ca ai plecat ca nu am cu cine ma „bate”in idei.
    iti doresc multe binecuvantari tie sotiei tale,sa ne vedem cu bine…

  6. Bogdan,
    eu nu vad poza atat de criminala si nici atat de mult sange (la noi vin doar capetele de porci:D).
    Cat priveste „zambetul” meu el nu se datoreaza acelui cap cat contextului in care poza a fost realizata.

  7. si incep sa inteleg si eu de ce muncim aproape orice si oricat de mult cand mergem in afara.
    Pana acum nu intelegeam de ce multi din cunoscuti au plecat afara la munca si lucreaza orice.
    Acum stiu. Cine pleaca la munca in afara nu o face pt ca-i merge bine in tara!
    Domnul cu tine!

  8. In cele din urma „capul de porc” reprezentand obiectul muncii nu vad de ce ar trebui facuta vreo asemanare intre obiect si zambetul tau ? Prin faptul ca toti cei care analizeaza foto si gandesc cu glas tare sunt consumatori de carne de porc, nu vad de ce au vreun motiv „sa stea cu piatra in mana”. In opinia nutritionistilor, carnea de porc este un aliment, asa ca, indiferent daca e sange ori ba, indiferent daca e cap, pulpa ori ceafa, majoritatea merg pe idea ca „nici o zi fara carne”. Ceea ce este interesant in foto e tocmai contextul, adica tu urmand o facultate si descoperindu-ti chemarea, muncesti ca si macelar insa, asta e, unii au facut corturi pe cand altii au fost tamplari. Inainte de toate indicat e sa-ti urmez alegerea astfel ca la urma, atunci cand va trebui sa dai socoteala, sa nu iesi deloc in pierdere. Fii binecuvantat Claudiu !

Lasă un răspuns

