Episodul 16

Standard

      In episodul Argument, afirmam ca exista cateva documente cu privire la cazul „Holograf”. Chiar daca ceea ce voi afisa in continuare nu descrie acest eveniment in sine, ci mai degraba reactia grupei la acest caz, totusi joaca un rol foarte important in economia evenimentelor care vor avea loc in aceasta grupa.

      Desi nu voi fi cronologic in expunere, adica mai intai ar fi trebuit sa prezint un alt eveniment dintre grupa si conducere si pe urma acest document, totusi am preferat sa merg invers mai intai documentul, care apare putin mai tarziu din punct de vedere istoric, si pe urma intalnirea grupa-conducerea.

     In continuare voi prezenta documentul, iar in episodul viitor il voi comenta.

 

„Catre conducerea Universitatii <Emanuel> din Oradea,

     In urma discutiei din seara zilei de 30.01.2001 dintre conducerea Universitatii si grupa de teologie pastorala III, in care s-au reafirmat principiile crestine ale Universitatii si dorinta conducerii de a respecta aceste principii, grupa noastra urmand invatatura Scripturii si indemnul dumneavoastra, de a veghea unii asupra altora, consideram ca principiile crestine referitoare la pocainta si iertare au fost neglijate in cea mai mare parte.

     Prin urmare, rugam a se reevalua decizia luata cu privire la colegii nostri: A.A. si R.S. (special am modificat initialele, pentru ca nu cred ca este atat de important indentificarea colegilor mei).

     Daca pocainta este prezenta in viata lor, cerem sa li se acorde posibilitatea continuarii studiilor impreuna cu gurpa.

     Credem ca in cazul unei reconsiderari a pozitiei dumneavoastra, nu va fi vorba de o subminare a autoritatii conducerii, ci o confirmare a faptului ca normele si principiile crestine sunt respectate in aceasta institutie.

31.01.2001                                                                        Semnatura,”

Nota: acest document a fost semnat de majoritatea colegilor si a fost inregistrat la secretariatul Universitatii.

Intrucat este un document public care poate fi gasit in arhiva universitatii mi-am permis si eu sa-l public pe blog.

4 gânduri despre “Episodul 16

  1. Pingback: Episodul 17 « Amintiri din studentie

  2. Claudiu,
    Citind postul de fata a trezit anumite amintiri in mine…
    Sa inteleg ca o astfel de scrisoare/cerere chiar a existat si ca voi ati semnat-o?

    PS. Lucrurile cu noul meu proiect [http://radupasca.com] nu au mers precum am dorit. Daca nu cer prea mult, crezi ca ai putea sa adaugi vechea adresa web [http://radupg.com] la blogul ta?

  3. Radu,
    aceea scrisoare/cere a existat.
    Azi ma gandesc ca puteam sa am nu numai o copie a textului, ci si una cu toate semnaturile. Dar asta este. In momente tulburi nu stai sa te gandesti la toate detaliile.

    P.S. Am reglat ceea ce mai rugat.

Lasă un răspuns

