Un barbat insarcinat?

Standard

     In dimineata aceasta ziarul spaniol El Mundo a publicat un articol ce avea ca titlu „¿El primer hombre embarazado?”. Articolul a fost preluat din publicatia The advocate. Tema articolului este aparitia primului (asa zi) barbat insarcinat. Labor of Love

     P.S. Cine vrea detalii despre aceasta „capodopera” il invit sa citeasca in unul dintre cele doua publicatii mentionate mai sus. Eu nu am chef sa fac nici un comentariu cu privire la aceasta stire daca este sau nu reala. Si nici la consecintele care le-ar putea avea o astfel de realitate.

6 gânduri despre “Un barbat insarcinat?

  1. Am vazut si eu stirea… Cred ca se face prea mult tam-tam. De fapt, nu e vorba despre un barbat, ci despre o femeie care si-a pastrat aparatul reproducator, in ciuda faptului ca a facut tratament hormonal pentru a deveni, chipurile, barbat…

    Sa fie la ei acolo…

  2. Adrian are dreptate. Dar nu exista nici o dovada medicala, ci doar zvonuri. Oricum daca e „insarcinat”, e pentru ca este tot… femeie, si nu barbat!

  3. Adi,
    sunt de acord cu tine. Dar media ca sa aiba audienta trebuie uneori sa exploateze asa zisul senzational. Azi, spre exemplu, la una din televiziunile spaniole, a aparut un interviu cu un ginecolog. La intrebare: Ce este barbat sau femeie?, el ofera un raspuns care scotea in evidenta ca este si femeie si barbat.
    Ceea ce n-am inteles eu a fost cum de au existat medici care sa accepte ca un transexual sa fie fertilizat, fara sa se analizeze in mod serios repercusiunile sociale si psihologice ale unui astfel de eveniment.

  4. Ted,
    adevarul este ca azi cei din media nu mai au nevoie de dovezi prea multe. E suficient un articol-interviu (ca acesta) impreuna cu o poza si toate ziarele si televiziunile vuiesc.
    Ce ma surprinde pe mine e ca desi stirea a aparut miercuri nu am vazut pana acuma ca cineva sa discute despre implicatiile unui asemenea eveniment in viata sociala, morala si/sau chiar religioasa.

  5. Ruben,
    „Depende. ¿De que depende?” (o piesa la moda in Spania) La fel iti raspund si eu la aceasta paralela dintre „El Mundo” si „Libertatea”.
    In realitate, o astfel de comparatie ar putea fi considerata, vazuta ca un compliment la adresa ziarului „Libertatea”, deoarece „El Mundo” este pana la urma o publicatie de referinta in Spania, cum este si „Le monde” in Franta. Iar eu nu cred ca „Libertatea” poate fi considerat un ziar de referinta in Romania :).

Lasă un răspuns

