E timpul pentru joaca

Standard

     Exista momente-n viata cand doresti sa fii din nou copil. Sa te joci! Sa fii liber in universul tau! Cred ca in situatia asta a ajuns prietenul meu Ruben de m-a provocat zilele acestea la un joc! Si inca ce joc! E vorba despre leapsa, dar in sistem virtual. Cu urmatoarele reguli:

1. Ia cartea care este cea mai aproape de tine.
2. Deschide-o la pagina 123.
3. Găseste a 5-a propozitie/fraza.
4. Postează pe blog textul următoarelor 4 propozitii/fraze cu aceste instructiuni.
5. Nu indrazni sa scotocesti prin rafturi după cartea aceea foarte deosebită sau “intelectuală”.
6. Da leapsa mai departe la alti 6 prieteni.

      Recunosc ca prima carte pe care am pus mana era a lui Joachim Jeremias. Insa la pagina indicata erau notele finale si atunci m-am gandit sa iau o alta carte, care sa aiba orice altceva decat o nota. Si… iata ce a iesit:

„Grief and Pain. In the plan of God”, Walter C. Kaiser, Jr.

God could never forsake His people. He would need to deny Himself in order to do that. 

Since that is so then the cry of their prayer and ours is ‘Restore us to Yourself, O Lord, that we may be restored’ (Lam 5. 21). The ‘repentance’ or ‘leading back’ spoken of here is not limited to salvation or even to a restoration and leading back to their land once again. (Bonus) It is the revitalizing process by which men and women turn 180 degrees from the objects of their idolatry and self ambitons to set their life course with an eye single to the Lord.

Manu ai chef sa te joci cu noi leapsa virtuala? 

4 gânduri despre “E timpul pentru joaca

  1. E una din ultimele 3 carti pe care le-am cumparat :).
    Recent ma uitasem prin biblioteca mea de aici si am realizat ca nu prea am carti in format fizic (majoritatea fiind pe suport electronic). Asa ca pana la urma m-am indurat si eu sa mai cumpar o carte.:)

Lasă un răspuns

